top of page

ÇAYELİ VAKFI  BURS BAŞVURUSU​

BURS BAŞVURU TARİHLERİ 28.09.2023-20.10.2023

 

Burs Başvuru Formu web sitesi üzerinden doldurularak, çıktısı alınıp imzalanarak gönderilecektir. Elle doldurulan formlar işleme konulmayacaktır.

 

A-  Yeni Başvuru yapacak öğrenciler  için istenen belgeler;

1- Burs Başvuru Formu doldurulmuş ve imzalanmış,

2-Üniversite giriş sonuç belgesi,

3- Öğrenci belgesi  (yeni kayıt dönemine ait) (E-DEVLETTEN ALINABİLİR ANCAK BU DÖNEMİN OLMASINA DİKKAT EDİLSİN)

4-Nüfus cüzdan fotokopisi

5-Aile vukuatlı nüfus kayıt örneği (e-DEVLETTEN ALINABİLİR)

6-Ailenin gelirlerini gösterir belge (çalışanlar için bordro,emekli maaş belgesi,serbest çalışanlar için vergi levhası fotokopisi, çay gelirini gösterir belge, kira geliri, diğer gelir belgeleri vb.)

7-Aile bireylerinin üzerine kayıtlı ev, araba ve şirket bilgileri (yoksa da olmadığına dair belge) e- devletten temin edilebilir.

8-Ailenin oturduğu ev kira ise kira kontratı (FOTOKOPİSİ OLABİLİR)

9- Lütfen  en fazla 20 cümle ile bursa neden ihtiyaç duyduğunuzu anlatan bir yazı yazın.

10- 1 (bir) adet resim

11- Eksik doldurulan, istenen evrakları hazırlanmamış ve imzasız başvuru formları dikkate alınmayacaktır.

Yeni başvuru yapacak öğrencilerin evrakları mail ortamında kabul edilmez.

Başvurularınızı dilerseniz elden ya da kargo ile aşağıdaki adresimize göndererek yapabilirsiniz

POSTA ADRESİ:  Çayeli Vakfı -Kemankeş Kara Mustafa Paşa Mah. Hamam Sok. No:2 34425 Beyoğlu/İstanbul

 

B- Geçen dönemden bursu devam edecek öğrenciler için istenen belgeler;

1-Öğrenci belgesi (yeni kayıt dönemine ait) (E-DEVLETTEN ALINABİLİR)

2- Transkript Belgesi

İstenen belgeleri mail ortamında cayelivakfi@cayelivakfi.com.tr  adresine gönderebilirsiniz.

BURS BAŞVURU FORMU

bottom of page